Tema: Re: YZF'ai, nu ir kaip daba LH vertini?
Autorius: YZF
Data: 2010-04-19 10:25:53
"FX" <kanka@news.lt> wrote in message
news:hqh020$5d4$1@trimpas.omnitel.net...
> Jo bet LH su uzhmushtomis padangomis pabaigoj rode toky paty tempa ir
> bishki vijosi Butona pas katra padangos labiau ishsaugotos buvo,

Leisk paklausti, is kur tokia info apie tai kiek padangos buvo issaugotos?
Jeigu LH verke per radija kad padangos dyla (pastebiu jau nepirmas kartas si
sezona) tai nereiskia kad tokiu paciu problemu neturejo JB. Anas blokavo
ratus, slydo is trasos ir per konferencija sake kaip jam padangos nelaike,
temperaturos niekaip uzkelti negalejo jose.

> tai kad sunku spresti kaip ten su tom malkom, man rodos LH daugiau gauna
> malku per jam priskiriama strategija :D

Reik geriau kvaloje pasirodyti, nereikes verkti del strategiju