Tema: Re: litooooolioooookas ;P@@~~~
Autorius: Mrlz
Data: 2009-04-06 23:05:07
A tai pas tave tie kamuoliai isgrezti, ar ne? Kas per kamuoliai? firma,
modelis, plastikiniai ar "aktyvus"?
Siaip sunkiausias kamuolys yra 16 svaru. 18 nebuna :)
Vilniuj i Mada Amerigo gali pamegint nueit pas Dainiu Zaltauska, gal jis
nores apkeisti ant ko nors, bet priklauso nuo to kas ten pas tave per
kamuoliai.

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos