Tema: Re: Policijos pranesimas
Autorius: Ostapas
Data: 2009-04-06 12:59:22
vėlgi nevisai ta situacija... Veiksmas vyksta noname'inėj gatvelėj tarp
Konstitucijos pr. ir Lvovo g, šalia Europos. pagal ženklus reikia statyti
lygiagrečiai šaligatviui, bet dėl vietos stokos nuo neatmenamų laikų ten
statoma kampu. Pravažiuot problemų kaip ir nesukelia, kamščių dėl to baisių
irgi nebūna.yra dvi alternatyvos: statyti Europos parkinge (atrodo 2lt/val,
kas per mėnesį sudaro nemenkas pinigų sumas ten dirbantiems) arba naudotis
aplinkiniais "parkingais", kurie iš esmės kažkada buvo žalia veja ir kažkada
bus užstatyti dangoraižiais.

--
pax vobiscum

"gopas" <netikras@jamailas.lt> wrote in message
> as asmeniskai niekada nestatau ant bortelio...ir visad
> randu vietos jei ne prie pat laiptines, tai kazkur toliau. o
> paeit keleta minuciu nebeda, uztat zinau kad masina tvarkingai
> stovi.
>
> o va dabar kiemas kaip atrodo...siaubas. kaip laukai isarti.
>
> "Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message

>>> Vilnius