Tema: Re: Klausimas apie zemu dazniu garsiakalbi
Autorius: mindaugas <no@ spam.net>
Data: 2010-01-22 18:55:42
visiska netiesa. Ir labai gerai, kad nepatikejai :) Pagal tavo patikslinta
klausima galiu parekomenduot pabandyt is nebrangiuju JL Audio 12W1v2-4.
turetu but daugiau sodresnio ir minkstesnio boso nei is Hertz'o. Bet vistiek
abejoniu kelia tavo stiprintuvo sugebejimas perteikti zema dazni.
--
Mindaugas
tel.8 616 10002