Tema: Re: sintetika i subo vidu
Autorius: Mrlz
Data: 2009-03-23 16:45:04
Nu o kokio tu noretum?
Buna plonytis plonytis, o buna stooras.
plonyyytis tai permatomas toks, nu kaip plona dienine uzuolaida.
O va storas tai nepermatomas, kaip naktine stora uzuolaida.
Nu supranti buna ivairiu, tai ir ziurai kokio tau reikia, toki ir dedi.

:))

O siaip jauciu nieks cia nezinos, idek is pradziu daugiau, prie visu
sieneliu, poto mazink ir ziurek ar pajusi ka nors, speju kad nieko nepajusi.
Pagal ideja sinteponas turetu turi didinti virtualiai.

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos