Tema: Re: B4 1.6 74kW
Autorius: Windozas
Data: 2013-03-21 16:03:08
O toks dalykas apskritai buna?
Na neesme, galimybe nuo nieko nepriklausomai judeti tada ir ten kur tu nori
yra begalo svarbi. Tuo labiau kazin kaip butu su taxi vaziuoti grybauti ir
uogauti :)

"Samirua"  parašė naujienų news:kief60$9bt$1@trimpas.omnitel.net...

Gal geriau nupirk tevukui taxi abonementa, bus daug pigiau su jo
kilometrazais