Pritariu. su 1.8T jau 5 metai vaziuojama. Jiokiu didesniu problemu per ta laika neturejau (gal pasiseke) dirzeliu tepalu ir kitu eksplotaciniu keitimu neskaiciuoju. Didelis minusas vaziuokle bent karta i pusmeti o kartais ir dazniau tenka apsilankyt kazka pakeisti :( "M@G" wrote in message news:jrbvp7$pa1$1@trimpas.omnitel.net... tai cia zyzelio v6 tokios bedos, benzo v6 ilgai grojantys motoriukai... asmeniskai imciau v6 2.8 ar 1.8T ir deciau dujas, silpnesni sitai masinai per buki (norint paskraidyt yra ir 2.7BiTurbo- smagiai sukasi sitas) "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message news:jrb8iq$a69$1@trimpas.omnitel.net... > nu pas mus tai ner savaites kad nereiktu galvu ardyt, jei v6. veleneliai > ir viskas ten aplink :) > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message > news:jrb7db$9pe$1@trimpas.omnitel.net... >> Kažkada pirksiu A6 sedaną (~99m.) ar kažką artimo. Dabar pradedu >> domėtis.. Išankstiniai nusistatymai - mechanika, klima, el.langai. >> Ekonomija svarbiau negu trauka, dabar su 83kw važinėju ir pakanka. >> >> Kas jose labiausiai žiūrėtina, ir kokios išlaidos remontu numatytinos, >> kurie motorai pigiausiai prižiūrimi, kurie mažiausiai kuro ima? benzas ar >> dyzelis? Kokiom kainom orientuotis (nes "pigus apipisinėja, brangus irgi" >> :D) dabar matau eina ir po 7-15k, tikiuosi 10-12k paskirt, ar per mažai? >> Ridos neperku, bet visgi, nuo kokių skaičių geriau vengti? >> >> >> >>