Tema: Re: Gal kas nori savo kaimyną įskūsti? :) Arba pats prisipažinti? :)
Autorius: Suomis OOOO
Data: 2011-02-21 12:20:49
teko matyti kaip MB ale 600 ir BMW ale 7 abu isdidziai vaziavo beveik ant
dvigubos istisines .......nei vienas nepasitrauke... jie toliau isdidziai ir
oriai nuvaziavo savais keliais..tik ju veidrodziu gabalai liko niekingai
guleti ant zemes :DDDDDDD

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5891 (20110220) __________

http://www.eset.com