2,7 tdi tikrai visiskai kitas variklis, ar irgi esi is tu kvailiu? "zhaltas" <zhaltas@gmail.com> wrote in message news:ih53tv$gi0$1@trimpas.omnitel.net... >o kodel nepapasakoja kiek kainuoja 3tdi pakeist tuos grandines guoliukus, >kad reik nx deze nujimt etc? ar as cia kazka netaip suprantu? > ryt galiu pasakyt kiek kainavo jutoj tas darbas :), db bijau supyzdavot > bet tikrai nejuokingai > > imho 2,7elementarus variklis, galios gal kiek maziau sanaudos panasios bet > eksplotacijos islaidom 10x pigiau. panasu kad geras egzpertas cia > uzkomentavo... vienas zioplys greiciausiai net nemates to 3tdi raso > nesamones - kitas toliau pletkina :) > jei klystu-aciprasysiu ;) > > > > "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message > news:ih51a7$ej2$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu ka galiu pasakyti, jai nepakeisti siurbimo kolektoriai su sklendem >> abieju >> galvuciu, tai iskart gali atideti iki 3000 lt., lekia >> sildymo/ventiliavimo >> sistemos siurbliu-voztuvu blokelis, per skirtingas angas pradeda pusti >> skirtingos silumos ora, esant sitam gedimui galima rezervuoti 800-900 >> lt., >> jai buvo piltas blogas kuras , galima planuoti visu pjezo purkstuku >> keitima, >> pas sitas ne,bet pas Q7 su 3.0 TDI kartais atsiranda drozles kuro >> sistemoje, >> tokiu atveju kuro sistemoje lieka tik kuro bakas ir vamzdeliai nuo bako >> iri >> kuro filtro, pas A6 3.2 l.varikius subyra kondicionieriaus kompresoriai >> ir >> privaro visa sistema drozliu. Buna atveju kai su paciu variklio grandiniu >> mechanizmu atsiranda problemos,bet cia labai retai. Nuo lietuvisku duobiu >> kartais lekia ratu guoliai dazniau negu reikia, pas Avantus truksta >> galine >> zarnele skirta galinio lango apiplovimui ir uzpila visus valdymo blokus >> kurie stovi gale d.p.(bloku verte 17 000 lt.)... 3.0 TDI A6 patikimiausia >> is >> visu A6 variantu ir siaip labai gera masina as tokia sau pirkciau Ai >> tiesa jai nepakeisti galviciu grandiniu itempejai, tai gali planuoti 2500 >> lt. >> >> 2.7 TDI yra beveik indentiskas 3.0 TDI motorui su tam tikrais >> skirtumais(purkstukai,turbina) ir yra skirtas salims kuriose dideli >> mokesciai CO2 ismetimui, pvz.Belgijoje 2.7 TDI labai populiarus ir yra >> alternatyva 3.0 TDI varikliams. As asmeniskai 2.7 TDI sau >> nepirkciau-silpnesnis, o kuro ryja beveik tiek pat. >> >> pas 3.0 TDI grandine nera problema ir neturi keitimo intervalo, problema >> yra >> galvuciu grandiniu itempejai(daznai jie pareina del netinkamo arba >> nelaiku >> keiciamo variklio tepalo), 1-2 sek.uzvedus salta motora buna grandines >> barskesys, po to jis dingsta, daug kas sito dalyko netvarko ir vazineja, >> laikui begant nuo to dazymosi per itempeja grandine isitempia( 0.5 mm) o >> tada prasideda problemos,o jai nuo dauzymosi dar plastikinis rail'as >> nukrinta nuo itempejo i apacia ir ji pradeda malti visur, tai gali >> pasiruositi keisti visus itempejus ir visas 4 grandines, pinigai >> kosminiai >> gaunasi, didziausia grandiniu problema yra pas 3.2 l matarus ir is vis >> tie >> matarai s.... >> >> >>