Tema: Re: audi 90 2.3e mistika su generatoriumi
Autorius: Uu
Data: 2011-01-03 13:44:33
Na labai panaši istorija nutiko ir man. Teko prieš Kalėdas pasivažinėt
per lietų/šlapdribą/sniegą, po vieno posūkio pradėjo įtampa šokinėt,
taip apie 10-14V ribose maždaug sekundės intervalu. Išjungus
šviesas/etc. - labiau link 14V laikėsi. Generatorius buvo ledų-sniego
koše apaugęs, bet dirželis lygtais nepraslydinėjo. Kol apžiūrėjau, kol
kapotą atidariau-uždariau - ir susitvarkė. Po to įvykio pravažiavau
~1500km, nebepasikartojo. Šepetėlius tikrinau - tvarkingi.

Tai va, lauksim tęsinio :)