Tema: Re: Q: rasoja priekinis stiklas
Autorius: Rolis
Data: 2010-09-01 15:37:31
Recirkuliacijos sklende tiktrai, neveikia - nerandu varikliuko. Pečiuką
nesenai keičiau - imsiu neužilgo dar karta, cyplys apsigyveno ventiliatoriuj
:). Drenažas turėtu veikti - sustojus kaip mat balutė po mašina atsiranda.
Stiklai irgi iš vidaus plauti...
Auto A6 avant quatr'95, pilna klimato kontrolė.

Rolis