Tema: Re: QUATRO A4 reik optimalaus sprendimo
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-15 16:56:33
Buvau servisiuke, tai uzsikele masina bande suprast kur laisvumas. 
sukinejant tarkim galini rat matosi, kad pusasis tvarkingai sukasi (abi 
granatos neturi laisvumo).
Garsas lyg is galinio reduktoriaus ar tai kardano.
Paemus abu kardano galus bande sukinet, sako laisvumo nera, pagalves ok. 
Keiciau galiniam reduktoriuje tepala, tai grazus isbego, ant kasmscio jokiu 
drozliu.

"Uu" <moo@bla.com> wrote in message news:hv7us8$qls$1@trimpas.omnitel.net...
> 2010.06.15 14:47, 2ju rašė:
>> lygiai toks pat dungsejimas atleidziant sankaba ir smarkiau gazuojant.
>> problema buvo kryzmej, bet prie to paties nuemimo viska kas susije
>> perziurejo.
>
> Na patarimas būtų prieš remontuojant pasižiūrėt ant keltuvo, kurioje 
> vietoje laisvumas yra.
>
> Nes iš asmeninės patirties - tai buvo dunksėjimas sankaba jungiant, 
> akseleratoriu atleidziant-paspaudžiant. Maniau, kad laisvumas galiniame 
> diferenciale, na gal kažkiek kardano kryžmėse. Kol vieną dieną staigiau 
> užmynus iš vietos kažkas triokštelėjo ir nebevažiavo, tik keisti garsai 
> sklido įjungus pavarą. Tyrimas parodė, kad prasisuko pusašio "dantukai" 
> granatoje. Su įjungta blokiruote (gerai, kad gale triokšt įvyko) teko 
> važiuot į servisą ir pasikeist pusašį su išorine granata (abiem "šlicai" 
> susivalgė).
>
> Moralas... a, po galinės granatos su pusašiu pakeitimo gerokai sumažėjo 
> dunksėjimas. Tai pirma reik tikrint, kurioj vietoj laisvumas, ir tik tada 
> keisti kardanus.
>
> Pasidalinau :)