Tema: Re: A6 (modelis nuo 2005) 3.0TDI Q + aftamat
Autorius: kastisv
Data: 2010-02-14 14:35:28
visu pirma draudimas dengia ne 80 proc, bet dazniausiai 90 arba mano atveju
buvo 95% rinkos vertes.  kai pirkau saviske 09 sausi, mokejau 35klt.  gi jau
gruodzio men ja uz 30 butu buve be sansu parduot. bet va draudiku
kainininkuose ji buvo vertinama 36.5klt. atmetus 5% francize tai nebutu net
nuostolis.
kas del moralines skriaudos tai cia jau neimatuojamas nuostolis, kiekvienam
skirtingai.

o vat man idomu ka tu darysi jei netycia savo meriva pistelsi i koki stulpa
ar dar kur. kaip suprantu casco juk neturi.