Tema: Re: automatiniai greiciu deziai koks tepalas ?
Autorius: telekomas
Data: 2010-02-09 23:55:45
yra specialus svirkstai jeigu ka, blogiausiu atveju paskambinsiu kas tuom
uzsiima ir paklausiu koki pila. ir tikrai  ipilsiu ta koki reik nepergyvenk.
tau ziuriu tik prisikabinet reikia, jeigu nezinai koks pilasi ir tylek.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4852 (20100209) __________

http://www.eset.com