Tema: Re: Q-REQ: Pagalbos Audi 90
Autorius: LoVeR
Data: 2010-01-11 12:31:13
Reziume - patvarke taip, jog uzsikurt uzsikuria, dirbt nei ant benzino nei
ant duju nenori...Kartais kuriant auto visas kratosi ir purtosi apsukos
400-600 (vaikshto) - pro duslintuva shaudo benza, gazo daugiau paduosi
uzges, suradus ta viduriuka ir laikant gaza gal 30 sek. prasishaudo ir
pagauna...

Pagal meistrus VLN servize:
Pakeite paskirstytojo dangteli - buvo pramushtas,
Buvo "truputi" persokes dirzhas,
Reguliavo degimo kampa - prireguliavo taip, jog vaziuot neimanoma. :-)

Auto siuo metu Pnvz:
Degimo kampa teko koreguot
Dujas kiek supratau atreguliuoti pavyko, su benzu niekas nenori apsiimt (gal
turite ideju kaip pakelt apsukas ?).