Tema: Re: Audi A3 s-bloku atnaujinimas+upgrade
Autorius: Tautis
Data: 2009-10-27 18:02:05
Spek dar karta.

Dainiau, o ko tu vel prisikabinai? Yra kaip yra. Standartiniai a3
sailentblokai yra minkstesni, plius maziau patvaresni (juk galingumas
mazesnis + FWD) bet amzina problema. Dedi s3 sailentblokus, atimi siek tiek
komforto ir taip nekomfortiskos masinos, bet gauni patikimus sailentblokus.
Ar tu to niekaip negali suprasti?
Tu aisku geriau kas metus juos keistum, bet uzsispyres kaip asilas detum
standartinius?

O tavo ta replika del inzinieriu, na jau ir atsibodus ir nejuokinga. Tik jau
nebenoriu as tau aiskinti, nes beviltiska. Gal pats suprasi padares
nesamoninga pareiskima?