Tema: Re: AudiB4 1.9 TD ir TDI 1994
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-14 19:08:33
tdi žymiai smagiau važiuoja. Beje, TD dar būna su interkuleriu, tas ar ne
64kW. Tepalo nevalgo, nu mano tiek Audi, tiek pasatas iki litro per 10kkm.
Apie eksploataciją žinau tiek, kad reikia laikus pakeist diržus ir kas
aplink juos, dar žvakes pakaitinimo kartą keičiau ir keletą riebokšlių,
termostatus. Čia per vos ne 400kkm su dviem mašinom.