Tema: Re: Ieskau kondicionieriaus kompresoriaus Audi A4 B7 2.0TDI 103 kw
Autorius: kastisv
Data: 2009-10-09 15:47:45
na taip. as ir pagalvojau, kad siaip sau tie dantukai neluzta. mano atveju
tos "sankabos " isvis nebuvo po ivykio. tai uzteko tik ja nauja uzdet.  viso
kompresoriaus kaina tikrai nebloga radai, nes kai as ieskojau saviskei, tai
minetas draugelis atidavinejo uz 300, kai kituose srotuose prase 800-850 lt.
bet man irgi netiko jis, nors ir nuo 3 ltr variklio nuimtas buvo.
del darbo, tai man kompresoriu iseme-uzdejo is apacios, visiskai nesunkiai.
kainavo berods 40 lt. kazkaip keistoka kad tau arde visa prieki, nu bet audi
centre manau geriau zino.

> Radau ir kas turi sita suluzusia detale. Ji 200 lt + 6 gumeles po 20 lt.
> Viso 320 lt + darbas. BET meistriukai perspejo, kad dantukai luzta tik
> kaip

:) nu matyt kaune biski pigiau viskas, net ir gumeles cia po 10 lt :)