Tema: Re: yra koks apruvintas signalizaciju dejikas vilniuje?
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-02-10 19:46:36
Aš tik pasakysiu, kad mums tas pac Altas yra pridėjęs už brangiau tų E-50 į visokias naujas kibiracijas tipo Berlingo, C3 ir pan. Aišku, už brangiau. Bėdų betgi nėr su jom.

Kadangi abu donus kažkiek pažįstu (esquiras trinkeles kloja, ukw naftos ieško), tai gal galėčiau pabūti garantu? be asmens pasų susitartumėt :D

--
'(oo)'