Tema: Re: reikia: cd/mp3 grotuvo i auto
Autorius: ukw
Data: 2010-02-10 12:23:23
"Anfora (home)" <k750moto(trinti)@gmail.com> wrote in message
news:hku13v$8os$1@trimpas.omnitel.net...
> masina meiliai bezdaliuku vadinama :) renault twingo ar kokia ten :D
> panau kad sesioliktukai ten graziai isipaisytu...
> o tai kur cia tu uz simtapian ziuret? jei ten brandai nauneiminiai, tai ar
> ne geriau jamt deveta daigta, bet kad uztikrintai tarnautu... voliojas pas
> man BP PASADENA CD71  - liux daiGtas, ale snukis nenusiima, tai gaila bus
> bezdaliuko langu...

daba nepamenu kaip yra su reno tvingo, bet ar nebus ten magas itaisomas i
panele taip 45 laipsniu kampu?
jeigu taip, tai nelaikys tau ten joks magas. ta prasme, pats cd mechanizmas
ilgai negyvens.

ir vistiek, nepirk vogto mago. buk zmogus. jei labai nori nenaujo, tai galiu
tau ishimt saviski Kennwooda. tai bent nevogtas. bet mp3 negroja.

o vat kolonkiu i tokia gyvenime neteko montuoti, tai nieko nepasakysiu nei
apie formas, nei apie gylius.

http://www.e-senukai.lt/buitine-vaizdo-ir-garso-technika/vaizdo-garso-technika/automobiliu-garso-aparatura/skaitmenines-magnetolos/prekes2.htm