Tema: Re: zhegonskai
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-02-09 20:27:44
jo jo defaultinis tiks. Klemas pora minuciu (nu kad saugiau kola
parukai), tada uzdedi klema, jungi degima, ir 5 min palaikai ta
vidurini.

cia tada ir gaunasi, kad nukilina koda ir defaultinis tinka.
moelleristai kai tingi traukt sena koda (nes uz tai reikia moketi gi
audziams), tai nupisa taip ir sako - vat jums naujas kodas, duokit 119
+ pvm.

mane beje uz tai ir ismete is moelerio, kad as internete papasakojau,
as gi ten serviso priemeju dirbau :(

tai uztat dabar visiems ta koda ir skleidziu.