Tema: Re: 3laipsniai neatitinkantis degimas?
Autorius: No name
Data: 2010-02-09 08:31:58
man kazkas panasaus buvo su renault 1,5Dci, kur variau, kiek tikrinau, taip
ir niekas neatsake kodel taip darosi.... buvo prieita isvados, kad nebent
bandyt keitaliot purkstukus ir ziuret ar kuris negliucina, o jei
nepasiteisins keist siurbli, tai pagalvojau kad nx toks brangus malonumas ir
pardaviau automobili neissiaiskines kas yra :)