Tema: Re: su sena masina i EU
Autorius: monas
Data: 2010-02-08 13:42:02
Kai kalba bus apie labai didelius pinigus iskas viska ;)
Kad ir tai, kad uzsienyje dauguma miestu yra filmuojami kameromis ;)
Nebent prasedesi kokiam kaime, ir paskui netycia vienai dienai uzsukes i
didmesti pasivysi koki Lamborghini prie perejos ar dar kur kur nevalia ikisi
bolido nosi ko pasekoje atsitiks kazkam zala su x0 000+ E eiles ;)