Tema: Re: Kur Antakalnyje pasikeisti tepalus?
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-02-04 01:14:04
Man tai kai pritaike samadielka - rate guoliai prasidroze buvo, sake galima idet kitus ir pritaskuot, kad dar vaziuotu iki kito keitimo, nes laiko labai nebuvo to isdrozto sh ieskot, ir po menesio tas pritaskavimas parejo, tai prieme be eiles ir padare viska kaip priklauso uz 0Lt.. Gal tu nenormaliai sutarei del kainos ka nors, nezinau, aisku visko gali but.. Bet as mieliau einu i servisa kurie pripazysta ir istaiso savo klaidas, negu i koki nors kur padare klaida niekada nesutiks kad cia ju beda.. O kad yra servisu kurie dirba 100% succes rate tai netikiu..
Gal su kuo kitu tareisi del kainos, nes as ten kreipiuosi tiesiai pas Mariu, ir su juo viska derinu..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!