Tema: Re: Tempimo lynas
Autorius: Dovydas
Data: 2010-02-03 08:42:43
as siemet nutraukiau ta pigu uz ~20lt plokscia lyna is senuku, tai tuose
paciuose senukuose isigijau uz ~50lt 5m ilgio kapronini buksyravimo lyna su
tokiais drutais kabliais (tos piguvos kabliukai buvo mazi man ir uzknisdavau
kol uzkabindavau).
ju www kazkaip nerandu tik pacia virve
http://www.senukai.lt/sodo-darzo-ir-buities-prekes/namu-apyvokos-reikmenys/virves-spagatai-juostos/virves-is-sintetiniu-medziagu/sukta-kapronine-virve-10-mm-10-m_5.html
buvo padeta ne prie auto prekiu, o prie visu tu virviu. nzn ko reiktu, kad
toki nutraukt :) beje, lietuviska preke! :)