Tema: Re: Patarkite dėl serviso Vilniuje kėbulo darbams (ERGO)
Autorius: bullka
Data: 2010-02-01 16:10:23
Pasiskambinau. Dirba jie tik su naujomis detalėmis. Mano automobiliui - 7
metai. Reiškia naujoms detalėms reikės kompensuoti pačiam 25%.
Pasiaiškinsiu, kiek gali kainuoti ta detalė :) o tai nujaučiu, kad visas
priekinis bamperis ir apiplovimo bakelis (bamperyje) kainuos nepigiai :(
(opel omega 2003 2.6 litrai)