Tema: Re: Koks servisas?
Autorius: Kaksht
Data: 2010-01-30 17:19:28
Akumas pries savaite pirktas, dar priedo kad prie darbo uzsikure labai gerai, is vieno apsisukimo kiek pamenu.
Signalke montuota imonej, rimta, ten viskas gerai turetu buti.
Magas nekoduotas, negamyklinis irgi detas imonej.

Cia nuo vasaros neveikia langas keleivio, del kazkokiu lektros problemu, gali buti tame reples, bet man irgi keista kad per 20min vsio sakes buvo.

Pamatavau dabar itampa dar akumo tai 7-8V tik rodo su apkrova. Reiketu pakraut dar ji sabaka.

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E