Tema: Re: prirūkyt ar užtraukt?
Autorius: RimasRP <rimasrp @ dtiltas.lt>
Data: 2010-01-23 17:05:46
is nedidelės patirties tai užtraukiant sekėsi geriau nei sukant starteriu
nuo donorro
Viena gera taisyklė jei jau reikia tempt ar duot prikurkę jau reikia ieškoti
problemos. (jau kažkas tai minėjo)
Vienas iš didesnių nuostuolių tempiant, tai donoro sankaba greitai dėvisi,
jei dar sankaba prie pabaigos
tai žiurėk ir sankabos keitimas nusimato. :(