Tema: Re: Vandens jegaine
Autorius: Feniksas
Data: 2010-01-21 15:55:22
kokia laida? gal torrentuose guli - kazkaip smalsu pasidare :)

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message news:hj92vv$doh$1@trimpas.omnitel.net...
aga, ten nebloga tokia laida buvo kur du ciumazikai dare elektra turistu trobelei aukstai kalnuose. tai paeme apie pora simta metru gaistrines slangos ir nuleidinejo vandeny is tvenkinuko zemyn. vaizdelis iseinancios ciurksles neblogas buvo :) energijos gavo viso labo dviem ar keturiom lemputem, kazkas apie pora simtu w