Tema: Re: Stabdymo jegos reguliatorius
Autorius: Vai
Data: 2010-01-21 12:05:26
o gal tau ne reguliatoriaus beda? gal kalades tiesiog negryzta nuo disku?
Nes vaziuojant normaliai jis kaip ir neveikia. Nebent jis skysciui neduoda
atgal pareit po stabdziu atleidimo ir galiniai lieka uzspausti. Jei visgi jo
beda nauja det arba srote ieskok nuo kuo naujesnes masinos kad kuo maziau
apkirmijes butu. As skaitau geriau padaryt kad visiskai galas nestabdytu
negu pajungt na priamuju.