Tema: Re: Kokia yra vidutinė metinė automobilio eksploatacijos kaina?
Autorius: BigM
Data: 2010-01-20 13:02:48
Kaip ir visur, čia yra pastovieji (pvz. automobilio nuvertėjimas, draudimas,
plovimas ir pan.) ir kintami kaštai (priklauso nuo ridos, pvz. tepalai,
padangos, stabdžių trinkelės, skysčiai ir pan.). Žinoma, dar yra visiškai
nenumatytos išlaidos - pvz. išpūtė galvos tarpinę ir vuolia, turi kelių
šimtų (ar net trijų nulių zonos) išlaidas.

Pastoviuosius kaštus gali įsivertint pats.

Kintami kaštai: geriausia skaičiuoti ct/km.

Na ir rizikai dedi kokį nors procentą nuo kintamų kaštų, pvz. 20%.

Kaip ir minėjo, viskas priklauso nuo konkretaus egzemplioriaus. Va, turiu
Opel vectra B ('98), per nepilnus metus nuvažiavau jau ~30kkm - vienintelis
remontas buvo generatoriaus (250Lt), o daugiau tik tepalų/filtrų keitimas
(120 Lt/kartas, tai ~360 Lt). Daugiau nieko, nei padangų nereikėjo pirkti,
tiesa, draudimas dar kainavo berods ~250 Lt.

Su kitu anksčiau turėtu egzemplioriumi jau atskira kalba - bbz kiek ten
buvau sukišęs litukų, tai man šis Opelis yra kaip dovana iš giedro dangaus
:D

Grįžtant prie reikalo. Sakyčiau taip, pradžioje kintamus kaštus skaičiuok
kokius 10ct/km (1500 Lt metams), pastovius kaštus pats gali pasiskaičiuot
pagal save, na o rizikos valdymo planą palikčiau be jokių atidėjimų. Jei
nutiks bėda, kad reikės kokius sulankstytus vožtuvus tvarkyt, tai sukandęs
dantis ir susimokėsi už remontą.

Beje, nepamiršk, kad bet kuri sąmata remiasi tam tikromis prielaidomis, pvz.
"Darau prielaidą, kad automobilio kėbulo remonto artimiausius 5 metus dėl
korozijos nereikės" ir pan.

Mindaugas