Tema: Re: kur geriau det platesnes padangas?
Autorius: Nikonis
Data: 2010-01-19 10:02:44
jei priekije bus siauresne,ogale platesne tai galiniai ratai tures didesni
pasipriesinima, del to priekiniai sakykim gali pradet klimpt ir t.t.
mano situacija buvo tokia pat kaip ir temos sukurusio mogaus, keturios
padangos: dvi platesnes-dvi siauresnes. su montuotojo patarimu nusprendziau
platesnes deti i prieki.
daugiausiai vazineju mieste ir kazkokio salutinio poveikio nejauciu.