Tema: Re: Langu plovimo skystis: ka resikia "minus 15"
Autorius: Romas
Data: 2010-01-18 13:24:57
pleve atsiranda del xemijos, kuri naudojama tvarkant kelio danga.
tai normalu. Vaziavome su masiniuku , kuris naudojo is Lukoilo plovimo
skysti 15C ir skystis baigesi. Lukoile papirkome vezliuka 25C , ir kolega nusprende
kad nera ka lyginti , tereikejo gero patarimo.
Nuo tos xemijos apsinesa ir valytuvai, bet uztenka ant medziagos lopinelio is
degalines pistoleto uzpylus kura kazkiek benzino uzlasinti, ir tuo lopineliu
lengvai pavalyti valytuvu gumytes.
jei yra noro , laiko, galima ta pati daryti su Fairy ar kazkuo analogisku prie namu.

romas