Tema: Re: Del akumo iskrovimo
Autorius: Miegapele
Data: 2010-01-18 13:00:15
o va tas suzadinimo laidas ir gali iskrovineti. nes suzadinimas vyksta per
krovimo lempute kuri ijungus degima pliusa gauna is akumuliatoriaus per
spynele o minusa is generatoriaus per zadinimo apvija. kuomet generatorius
teisingai krauna ant krovimo lemputes buna du pliusai ko pasekoje lempute ir
nesviecia. isjungus degima atsijungia ir zadinimo apvija(krovimo
reguliatoriaus maitinimas). jei ta zadinima padave tiesiai tuomet isjungus
degima vistiek srove kapsi per generatoriu. ir ryte amen