Tema: Re: Durnas klausimas del uzsisiurbianciu duju
Autorius: Eex
Data: 2010-01-18 12:35:35
pas mane buvo analogiskas bajeris su H accordu '94, 2,2 ir slangines dujos.
zodziu kai salta, tai saltas motoras irgi ant duju uzsisiurbdavo. ta prasme
sukiai imdavo makaluotis (riedant laisvu begiu) ir uzgesdavo. uzsikurdavo po
tokio uzgesimo irgi ilgokai sukant starteri. pamenu buvau ir pas dujininkus,
pakeiciau reduktoriaus membranas, bet tas nepadejo. zodziu ziema, kai budavo
kazkiek minuso visda pasildydavau masina ant benzo, kol sukiai pasiekia
nominalius, tada jungi dujas ir jokiu bedu nebuvo.
beje, pas mane saltas motoras kartais "papulsuodavo" ir ant benzo, bet
neuzgesdavo. itarimas krito ant temperaturinio daviklio, bet daugiau
nesigilinau.