Tema: Re: gal kas nuolaida topocentre?
Autorius: Tomas
Data: 2010-01-15 10:32:22
Ablasiejus wrote:
> tokiam shude kaip topo centras - gyvenime nereikia eiti neiko pirkti.
> Buvo situacija vasara su mob.telefonu. Telefonas pigus-290lt. Parsinesus
> namo-graziai isemus is dezutes, isijungus-pabandzius-pasirodo, kad jis
> kakzaip uzmiega, ir i ji ar is jo paskambint nebeina. Nu
> brokas/neveikiantis. Jokiu naudojimo zymiu nebuvo.
> Pagal teises, kiek skaiciau, pakeisti gali vien del nepatikusios spalvos. O
> cia brokas.
> Nunesus(vakare pirkta, kitos diena ryte nuvezta atgal), paskius kame beda,
> jie isijunge. Lygiai taip paciai nejo nei i ji, nei is jo paskambinti.
> [...]

Man panašiai buvo su foto aparatu. Gal antrą ar trečią dieną po pirkimo
(realiai nebuvo naudojamas) įstrigo objektyvas. Įjungus nė krust.
Nuvežiau atgal. Pradžioj pasitiko vaikinas labai maloniai (matyt
naujokas), iškart sutiko, kad tai brokas ir pasakė, kad tuoj pakeis į
naują. Nuėjo kažkokių popierių pasiimt, ar naujo fotiko atnešt. Bet
vietoj to malonaus vaikino grįžo mažiau malonus. Pradėjo lygiai taip pat
aiškinti, kad fotoaparatą reikia siųsti į Portugaliją (tikrą), kur yra
Olympus garantinis centras, ten testuos, nustatys ar tikrai brokas bla
bla bla. Pasakius, kad toks variantas nedomina (fotiko reikėjo kelionėj
po poros dienų), pradėjo ieškoti pažeidimo žymių, bandė tardyti ar patys
nesulaužėm. Žodžiu teko truputi pakelti balsą ir aplot tą nemalonų
vaikiną. Baigėsi tuo, kad aparatą pakeitė nauju. Matyt turėjo įtakos ir
tai, kad man už nugaros jau rikiavosi būsimų topocentro klientų eilė ir
nenorėjo, kad matytų kaip elgiamasi su pirkėju, kuriam nepasisekė.