Tema: Re: Q:UK motorolerio registracija Lietuvoje
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-01-13 02:31:16
Pas mane motoroleris yra europinis, bet liustroj lempute buvo biski kreivai ikista ir sviete beveik kaip angliska (tipo ne _/ ir ne \_, o mazdaug taip -_  ) tai pasake kad angliska ir be jokiu kalbu ar uzuominu iskart irase i popieriu.. Po ilgo mano ginco, vazinejimo i pakartotines po kelis litus ir aiskinimosi kad ju aparatas grybauja, vienas technikas atejo ir draugiskai padejo surast beda :) Nors ligisiol nesuprantu kaip ji galejo pasisukt kreivai, nes tvirtinimas tiesiog to neleidzia..

Ka noriu pasakyt - Su UK lempa gali but problemu..

www.videocut.lt - Pigus video montazas!