Tema: Re: klausimas zhegonskui
Autorius: |===>
Data: 2010-01-12 21:36:57
eSSas <trach@tibid.ax> wrote in news:hiiei5$rm2$1@trimpas.omnitel.net:

> O tai kodel valdzia taip staiga patampa didziausiu blogiu, nes leidzia
> tersti? Ji NEsirupina ekologija ir NEtrukdo tau rupintis tavo nuosavybe.
> Kas ne taip?

ne taip yra tas, kad pagal tavo apibrezima as neturiu jokios nuosavybes,
nes gi nuo valdzios apsiginti neturiu sansu, o ji _leidzia_ sau ir kitiems
tersti ta mano isivaizduojama "nuosavybe", kurios nuo tokio tersimo apginti
niekaip negaliu

beje, jokiu staiga, valdzia visada buvo ir bus ultimate blogis visiems,
kuriems nepatinka buti kitu nuosavybe

--
Vinis