Tema: Re: masinos atidarymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-01-12 19:02:09
Nezinau kokio krutumo ten spyna, bet pvz bulka tai galima atidaryt su dviem rifliuotom savarzom ir atsuktuvu pasistengus.. Kitas dalykas kad spynele issukt pigiausias isivcaizduojamas variantas (bent mano atveju naujas cilindras kokiu 20Lt kaiunuoja.. Dar variantas, palindus po masina paziuret gal koki + laida galetum uzkabint ir maitinimo duot.
 Dar ziurint kokia masina, galbut lauko rankenele islupus gautus prieiti kiita raktelio puse ir patraukt viela, kuri perduoda raktelio pasukima.
 Gal gautus duru stikla biski nuleist su tokiu irankiu kur stiklam nesiot naudoja ir ilyst su viela i vidu..
 O jei jau langa dauzt, tai sakyciau bandyt koki kampini langeli imt kur pigesni buna..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!