Tema: Re: Px lijundra...
Autorius: Virus
Data: 2010-01-12 13:31:56
O jei be blet ir isterijos i grupsa? :) Tipo nuo tavo keiksmu kainos sumazes? :)
--
Virus

P.S. man PX tas padidejimas 20 centu - nei as nuo to bankrutuosiu, nei
praturtesiu, jei ims ir atpigs kuras tais paciais 20 centu. Jei ne verkslenimai
grupse, ne is karto ir pastebeciau, kad ta kaina pasikeite - uzpilt pilna baka
pasidare brangiau kokiasi 12lt... so what? Normalaus langu apiplovimo skyscio
bakelis uz tiek neiseina. O tiketis, kad kuras pas mus kainuos zenkliai pigiau,
nei likusiam pasaulyje - naivu.