Tema: Re: Persokes paskirstymo dirzas
Autorius: markat
Data: 2010-01-12 09:08:28
O dabar isivaizduok situacija, kai man reikia pirkti elektros dalis, tai ka
as turiu pasiimti elektronines svarstykles, pries tai pasiziureti koks
svoris turi buti originalios dalies ir atvaziavus svertis? Na gal aciu. Gal
as jau is karto geriau nuvaziuosiu ten, kur pardavineja rimtas dalis ir
nesuksiu apatines kuno dalies del kokybes. Be to galiu pasakyti, kad menesio
begyje jau 2-a originali nauja VW detale buvo bloga is karto (vienas termo
daviklis ir viena stabdziu varle). Vat ka reiskia, kai nupiginama gamyba.
Kilme Spain ir Hungary

markatas