Tema: Re: afYgienai! :)
Autorius: Taiikii
Data: 2010-01-11 14:09:39
Daiktai (=automobiliai) siuo atveju yra lyginami. Taip pat, kaip lyginamos
Nokios su Motorolom, iPhonais ir visais kitais belaidziais (nuo tyrimo
priklausomai dar ir laidinius galima paimti, kas auto atveju butu, tarkim,
sedanai). Lyginimo kriterijus savo tyrimo nusistate tyrejai. Kodel as sita
tyrima laikau naudingesniu vartotojui, todel, kad jis zino ne tik statistine
info apie gedimus, bet ir vidutinio gedimo sutvarkymo vidutine kaina. Sitas
tures mazai itakos renkantis tarp X5 ir CR-V, bet daugiau (kiek daugiau,
irgi klausimas) tarp, tarkim, kokio Touareg ir Q7.
Sitoj vietoj islisk is to sabloninio mastymo, kad jei kas taves paklaus,
kokia auto rinktis geriau: X5 ar CR-V, tu pasakytum, kad anie nepalyginami
(ta metafora mes visi puikiai zinom).
Cia, kaip jau ir rase apacioj, buvo pasirinkti visi keturiais ratais varomi
auto (tingiu knist, ar koks Subaru Legacy buvo). Pagal tai ir sulygino. O
tau pradzioj uzkliuvo tai, kad dar buvo paimtos ir eksploatacines islaidos,
kurios "nepasako" apie patikimuma. Ne vien jomis buvo remtasi, o jos tik
priedas prie statistines info apie gedimu daznuma.