Tema: Re: uztrigusi pakaitinimo zvake
Autorius: LinasM
Data: 2009-03-16 20:03:04
Na servisai skirtingai kalba. Tame servise kur man bande keisti zvakes, tai
sake nesusidure dar su tokiu atveju, kad ir nulauzta zvake variklis
neissautu, speju, kad cia pagrinde su 1.6HDi motorais tik tokia beda. 2.0HDi
aplamai yra giriami, tipo jiems net dirzo nutrukimas nebaisus, tik
karamyslai luzta...