Tema: Re: Auto gesintuvas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-03-15 13:01:06
"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
news:gphaqk$skj$1@trimpas.omnitel.net...
> Nepataikiau i skaiciu.. ne kas 5 metai, o kas 2 (du) metus,
> Ten yra 4 arba 5 litrai, nepamenu skaiciaus tikslaus, speju dabar is
> dydzio.. Dar viena po kede turiu, tai tas paprastas 2l..
> Zinau kad tokie per mazi, as daugiau ismyzt galiu, nei ten telpa, todel ir
> pirkau didesni dar viena gesintuva i bagazine, o tas mazas tai nebent jei
> panelej kas uztrumpins tinkamas..
>
> Kad 2l neuztenka, galiu beje patvirtint, seniai susilazinau su draugu, kad
> lauzo juo neuzgesinsiu.. Laimejau :D

Na tai jei norėjai pralaimėt, tai ir pasistengei :-)

> Griztant prie reikalo.. Ar jie turi buti vienkartiniai? Ant gesintuvo yra
> iksados lipdalas, tai speju jie ir uzpildys ji, idomu kiek kainuoja tai..
> Cia beje vilniuje..

Užpildys tikėtinai. Paprastai nepildo tik tų "dezodorantų" ir mažiukų. Kaip
buitinis kriterijus būtų toks, kad pildo tuos, kurie turi manometrą. Jį
paprastai turi visi rimtesnis. Kaina nėra didelė, man rodosi kažkas 25-30%
naujo, priklausomai nuo miltelių svorio.

Beje - labai gerai įsitikinti, kad gesintuvas sveikas, yra jį iškart po
pirkimo/užpildymo pasisversti su tiksliomis svarstyklėmis (kur gramus rodo
tiksliai). Tai jai net nėra manometro, labai lengva kas kelis mėnesius
pasisverti ir pasižiūrėti, ar skaičiukai sutampa. Jei ne - leidžia/prakiuro,
reikia pildyti. Ypač tas gerai su CO2 gesintuvais veikia.