Tema: Re: 16'' žieminių padangų
Autorius: Artūras
Data: 2010-01-07 12:21:59
Na aš asmeniškai visada mieliau renkuos minkšto mišinio padangas žiemai, bet
šios vidutinio kietumo, testų rezultatai neatrodo blogai, na ir protektorius
tiek sniegui, tiek lietui vienodai geras - turint omenyje mūsų žiemas, gan
universalus variantas. Turbūt išbandysiu tokio kietumo šįkart, nors viskas
priklausys pamačius padangus ir patikrinus minkštumą, nes galbūt neteisingai
tai įsivaizduoju. O pagaminimo metai būna pirmas klausimas perkant,
žieminėms padangoms labai aktualus klausimas.
Dėkui už patarimus.

--
Pagarbiai,
Artūras M.,