Tema: Re: auto pirkimas is DE ir PVM
Autorius: 323
Data: 2010-01-06 10:52:14
na, su veiklos nuoma cia kiek kitaip. veiklos nuoma bankai daro naujom
masinom..
t.y. - tu moki paprasta nuomos mokesti kas menesi. tokiu atveju PVM'as
apskaitomas...
bet itariu neitikinsi banko finansuoti tavo naudotos masinos pirkima ir po
to pritaikyti veiklos nuoma jam.

nors nzn. visai butu idomu, jei kas papasakotu apie tuos galimus triukus su
PVM'u!