Tema: Re: Mistika vectra 1.7TD generatorius (Hitachi)
Autorius: kef
Data: 2010-01-06 09:01:03
Pirma ka reikia ziuret ar dega generatoriaus lempute kai ijungtas degimas &
variklis nesisuka. Deganti lempute reiskia suzadinimo srove yra. Gal del
skydelio problemu ir nuvede ta laida tiesiai. Panasiai buvo giminaicio
omegai. Du kart nudvese akumas, o lempute atseit ok, nedege. Kad turi degt
ant uzgesinto nedaejo. Problema buvo skydelio lankscioj el.taku plokstej.
Kazkokie kreivarankiai ja apgadino, muset atsukinedami spidometra.
Aplankste, o tada po biski suplyso iki kontakto praradimo.