Tema: Re: Q: drausmingumo kategorija TPVCAD'e
Autorius: Eimis
Data: 2010-01-05 21:55:25
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hi027a$dk5$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu tai aisku - ateini pas draudika ir klausi - kiek kainuos.

Aha, o pas ką klausti - pas WWW serverį? Aš apie drausmingumo kategoriją t.y. Ir čia daugiau sportinis interesas, šiaip įdomu, "kas būtų jeigu"...

> Taip.

Na tai viską paaiškina.

> Praktiskai taip.

Na citata iš vieno draudiko atsakymo:

Kliento drausmingumas nustatomas, remiantis ne tik viena konkrečia transporto priemone, o ir visomis kitomis iki šiol turėtomis, t.y. išvedama vidutinė kategorija už visą laikotarpį ir visas transporto priemones. Duomenys imami iš motorinio biuro.

T.y. ar aš galiu tuos duomenis gauti iš motorinio biuro, ar ne?

> Aha.

Ką gi, dėkoju už šviesą ir tiesą :-)