Tema: Re: automato issiubavimas is pusnies
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-01-04 21:02:06
šiaip tai vienas dalykas yra naujo automobilio manualas, kitas - 15m kevalas
su neaiškaus stovio agregatais. Ir jei dėžė dar pasiruošus laikyt 100kkm
važiuojant Vilnius  - Klaipėda, tai visai nereiškia, kad ji laikys tokius
įsiūbavimus..... Tuo labiau - pagrindinis dėvėjimasis junginėjant ir
startuojant.