Tema: Re: Straipnis apie naujus radarus - lamerizmas vel?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-30 22:05:20
Tai butent ne pagal paniatkes. Nors skirtingas supratimas gali buti. Man
pavyzdziui nesiskaito paniatkemis, kai zmogus sulauzyta koja ar kokia
bobulka devintam menesy i invalido vieta stato. O kokiam teisybes ieskotojui
tai moraline trauma. Taip pat nematau nieko blogo,kai pareigunas liudininka
apklausai jam sutikus issikviecia telefonu. Ypac, jei gerai primenu, tai net
formaliai nera paniatkes - toks liudininko iskvietimas IMHO niekieno teisiu
nepazeidzia.